azad


تفاوت خنده دار عروسی رفتن دخترها و پسرها (طنز)

 

تفاوت خنده دار عروسی رفتن دخترها و پسرها (طنز)
عروسی رفتن دختر خانم ها

دو، سه هفته قبل از عروسی، دغدغه خاطرش اینه که: من چی بپوشم؟! توی این مدت هر روز یا دو روز یه بار «پرو» لباس داره…

ممکنه به نتایجی برسه یا نرسه! آخر سر هم می ره لباس می خره!

بعد از اینکه لباس مورد نظر رو انتخاب کرد… حالا متناسب رنگ لباس، آرایش صورتش رو تعیین می کنه… اگر هم توی این مدت قبل از مهمونی، چیزی از لوازم آرایش کم داره رو تهیه می کنه… حتی مدل مویی که اون روز می خواد داشته باشه رو تعیین می کنه…

البته سعی می کنه با رژیم غذایی سفت و سخت تناسب اندامش حفظ بکنه…

یه رژیمی هم برای پوست اش می گیره…! مثل پرهیز از خوردن غذاهای گرم!

ماسک های زیادی هم می زاره، از شیر و تخم مرغ و هویج و خیار و توت فرنگی و گوجه فرنگی (اینا دستور غذا نیستا!) گرفته تا لیموترش

خوب، روز موعد فرا می رسه!

ساعت 8 صبح از خواب بیدار می شه (انگار که یه قرار مهم داره) بعد از خوردن صبحانه، می پره تو حموم… بالاخره ساعت 10 تا 10:30 می یاد بیرون… (البته ممکنه یه بار هم تو حموم ماسک بزاره… که تا ساعت 11 در حمام تشریف دره!)

بعد از ناهار…!

لباس می پوشه می ره آرایشگاه، چون چند روز قبلش زنگ زده و وقت آرایشگاه گرفته برای ساعت 1:30 بعدازظهر…

توی آرایشگاه کلی نظرخواهی می کنه از اینو اون که چی کار بهترتره، هرچی هم ژورنال زیبایی هست رو می گرده آخر سر هم خود آرایشگر به داد طرف می رسه و یه مدل بهش پیشنهاد می کنه و اونم قبول می کنه!!

ساعت 3 می رسه خونه…

بعد از پوشیدن لباس که خیلی محتاطانه صورت می گیره (که مدل موهاش خراب نشه) یه عکس یادگاری می گیره که بعدا به نامزد آینده اش نشون بده!!

ساعت 8 عروسی شروع می شه… یه جوری راه می افته که نیم ساعت زودتر اونجا باشه!!

عروسی رفتن آقا پسرها

اگر دو، سه هفته قبل بهشون بگی یا دو، سه ساعت قبل هیچ فرقی نمی کنه!!

روز عروسی، ساعت 12 ظهر از خواب بیدار می شه… خیلی خونسرد و ریلکس! صبحانه خورده و تمام برنامه های تلویزیون رو می بینه!

ساعت 6 بعدازظهر، اون هم حتما با تغییر جو خونه که همه دارن حاضر می شن یادش می افته که بعله.. عروسی دعوتیم…!

بعد از خبردارشدن انگار که برق گرفته باشتش…! می پره تو حموم…

توی حموم از هولش، صورتشم می بره…! (بستگی به عمق بریدن داره، ممکنه مجبور بشه با همون چسب زخم بره عروسی!)

صورتش رو اصلاح کرده، نکرده (نصف بیشتر موهارو تو صورتش جا می زاره!!) از حموم می یاد بیرون…

ساعت 6:30 بعد از ظهره… هنوز تصمیم نگرفته چه تیپی بزنه،رسمی باشه یا اسپرت…!

تازه یادش می افته که پیرهنش رو که الان خیلی به اون شلوارش می یابد اتو نکرده! شلوارشم که نگاه می کنه می بینه چند روز پیش درزش پاره شده بوده و یادش رفته بوده که بگه بدوزن..!!

کلی فحش و بده و بیراه به همه می ده که چرا بهش اهمیت نمی دن و پیراهنش که توی کمد لباساش بوده رو پیدا نکردن و اتو نکردن و چرا از علم غیبشون استفاده نکردن که بدونن شلوارش نیاز به دوختن داره…!

خلاصه… بالاخره یه لباس مناسب با کلی هول هول کردن پیدا می کنند و می پوشه (البته اگر نیاز بود که حتما به کمد لباس پدر و برادر هم دستبرد می زنه!!)

ساعت 8 شب عروسی شروع می شه، ساعت 9:30 شب به شام عروسی می رسه..! البته اگر از عجله زیادش، توی راه تصادف نکرده باشه دیرتر از این به عروسی نمی رسه

دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:,

|
 

بزرگترین درگذشتگان سال 2011

 سال 2011 پر از گجت ها، اخبار و حوادث کوچک و بزرگ بود. در این سال دنیای فناوری تعدادی از بزرگان خودش را هم از دست داد. همه شما مرگ استیو جابز را به خاطر دارید. اما امسال افراد بزرگ دیگری هم از دنیا رفته اند که احتمالا در مورد آنها اطلاعات زیادی ندارید. اما وقتی چند خط در مورد آنها می خوانید، تازه متوجه می شوید که هر کدام از این افراد چه تاثیر بزرگی بر زندگی فعلی ما گذاشته اند.

 

دنیس ریچی

بزرگترین درگشتگان در سال 2011

 

او یکی از دانشمندان کامپیوتر به حساب می آید که تقریبا روی همه ما تاثیر گذاشته. اگر بخشی از کامپیوتر شما بر مبنای سیستم عامل یونیکس کار نکند (سیستم عاملی که او در ساخت اش کمک کرده است) حتما از نرم افزاری استفاده می کنید که از زبان برنامه نویسی C استفاده کرده است. زبانی که توسط دنیس ریچی ابداع شد. 

راب پایک یکی از مهندسین برجسته گوگل می گوید: واقعا سخت است که تصورش را بکنیم تا چه حد از جامعه مدرن فناوری اطلاعات فعلی مان بر روی کارهای دنیس ریچی ساخته شده است. 

او برای 40 سال در آزمایشگاه Bell مشغول تحقیق و کار بود و هیچ گاه به دنبال سر و صدا برای کارها و ابداع هایش نبود.

 

کن اُلسن

بزرگترین درگشتگان در سال 2011

 

نخستین کامپیوتری که یونیکس را اجرا می کرد PDP-7 نام داشت و شرکتی که این کامپیوتر را ساخت Digital Equipment Corp بود که توسط آقای اُلسن بنا نهاده شده بود. او در واقع یک طرفدار یونیکس به حساب نمی آمد. اما یکی از پیشگامان کامپیوتر در دهه 50 بود. 

سی سال بعد مجله Fortune او را یکی از موفق ترین کارآفرینان تاریخ آمریکا نامید. 

در دهه هشتاد شرکت او که با نام مخفف DEC شناخته می شد، یکی از مهمترین شرکت های فناوری به حساب می آمد. و اُلسن آن را به جایی رساند که به شرکت شماره 2 آمریکا در فناوری تبدیل شد. این شرکت در نهایت توسط شرکت Compaq بلعیده شد که خود این شرکت نیز در نهایت با اچ پی ادغام شد. DEC در واقع قربانی انقلاب دوران کامپیوترهای شخصی شد.

 

پاول باران

بزرگترین درگشتگان در سال 2011

 

عقیده ای وجود دارد که ARPAnet که پدر اینترنت امروزی به حساب می آید در واقع برای جلوگیری از قطع شدن ارتباطات در زمان حملات اتمی طراحی شده بود. اما در واقع نخستین محقق ARPAnet به دنبال راهی می گشت که دو کامپیوتر بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. 

ما این را می دانیم که پاول باران مخترع packet switching به حساب می آید. روشی که در آن اطلاعات به قطعات کوچکتر تقسیم می شود و در طول شبکه جابجا می شود. روشی که هم اکنون اینترنت بر مبنای آن کار می کند. البته همزمان با ایشان دو محقق دیگر هم روش مشابهی را ابداع کردند و نام مشابهی را برای آن برگزیدند. 

آقای باران مجموعه مختلفی از اختراعات و ابداعات دیگر از فناوری های پرینتر و مودم گرفته تا ارتباطات ماهواره ای و حتی فلزیاب هم در کارنامه کاری اش دارد.

 

جاکوب گلدمن

بزرگترین درگشتگان در سال 2011

 

می توان ادعا کرد که کامپیوترهای شخصی بدون این شخص به واقعیت نمی پیوستند. او در سال 1969 این ایده را مطرح کرد که باید یک مرکز تحقیقات مستقل برای شرکت زیراکس تاسیس شود. شرکت زیراکس مبلغ عجیب 918 میلیون دلار را برای سیستم های اطلاعاتی علمی هزینه کرد و گلدمن می دانست کامپیوترها آینده را تشکیل می دهند. 

او می خواست یک موسسه تحقیقات مجزا به راه بیاندازد تا آنجا به فناوری های آینده پرداخته شود و این دقیقا چیزی بود که انجام شد. نتیجه طرح آقای گلدمن چه چیزی بود؟ اختراع رابط کاربری گرافیکی، اترنت، پرینتر لیزری و برنامه نویسی شی گرا. 

مرکز تحقیقات زیراکس چقدر اهمیت داشت؟ والتر ایزاکسون نویسنده بیوگرافی استیو جابز می گوید: وقتی مدیرعامل اپل بیل گیتس را متهم به دزدیدن رابط کاربری گرافیکی از اپل کرد، گیتس پاسخ داد: بیشتر شبیه به این است که ما یک همسایه پولدار به نام زیراکس داشتیم که به خانه اش دستبرد زدیم تا تلویزیون اش را بدزدیم. اما متوجه شدیم که شما قبلا آن را دزدیده اید.

 

جان مک کارتی

بزرگترین درگشتگان در سال 2011

 

نام او به همراه عبارت «هوش مصنوعی» است. اما برنامه نویس ها بیشتر او را به نام Lisp می شناسند. یکی از قدیمی ترین زبان های برنامه نویسی که هنوز هم استفاده می شود. 

او بر روی چندین نسل از گیک های کامپیوتر تاثیرگذار بوده است و کار اش را در MIT آغاز کرد و سپس مرکز هوش مصنوعی استنفورد را تاسیس کرد. 

او به هوش مصنوعی تا جایی اعتقاد داشت که می گفت می تواند به میزان سطح توانایی انسان برسد. و گفته بود آرزو دارد ماشین ها بتوانند آزمون تورینگ را پشت سر بگذارند.

 

 

 

 

جان آر اُپل

بزرگترین درگشتگان در سال 2011

 

در سال 1980 وقتی جان اُپل ریس هیات مدیره آی بی ام بود آنها تصمیم داشتند کامپیوتر شخصی شان را وارد بازار کنند و برای آن نیاز به یک سیستم عامل بود. 

جان با یکی از اعضای هیات مدیره به نام «مری گیتس» در این مورد مشورت کرد و خیلی اتفاقی مری گیتس یک نفر را می شناخت که در کار برنامه نویسی بود: پسرش بیل گیتس! 

بقیه ماجرا هم که در تاریخ هست و خودتان می دانید.

 

آشانا هیلی

اینتل و ای ام دی حالا دو شرکت رقیب در ساخت پردازنده به حساب می آیند. اما این رقابت از کجا آغاز شد؟ آشانا هیلی فردی بود که رهبری تیم ای ام دی را در سال 1974 در ساخت اولین پردازشگر رقیب با اینتل به عهده داشت و در واقع آغاز گر این رقابت به حساب می آید. 

او می گفت: ما جنگ ریزپردازنده ها را بین اینتل و ای ام دی آغاز کردیم!

 

جین بارتیک

بزرگترین درگشتگان در سال 2011

 

افراد زیادی ENIAC که نخستین کامپیوتر الکترونیکی دنیا به حساب می آید را می شناسند. اما تعداد کمی می دانند که بیشتر برنامه نویسی انیاک توسط یک تیم برنامه نویس شامل 6 زن انجام شد. آخر عضو زنده از این تیم جین بارتیک بود که امسال از دنیا رفت. 

یک ریاضیدان بزرگ که به همراه پنج زن دیگر جزو نخستین برنامه نویس های جهان به حساب می آمدند. نام او هم اکنون در موزه تاریخ کامپیوتر قرار گرفته است.

 

نوبوتوشی کیهارا

بزرگترین درگشتگان در سال 2011

 

لقب او جادوگر سونی بود. البته او را آقای واکمن هم می نامیدند اما شاید در نهایت به نام آقای بتامکس از او یاد کنیم. 

بتامکس یکی از صدها اختراعاتی بود که نوبوتوشی کیهارا برای سونی به همراه داشت. او مخترع اصلی سونی به حساب می آمد. 

در جنگ میان بتامکس و VHS او هیچ گاه کوتاه نیامد و به همین خاطر این جنگ هیچ وقت تمام نشد. وقتی در مورد احساس اش در مورد این جنگ از او سوال کردند پاسخ داد: خون من به جوش می آید!

 

روبرت گالوین

بزرگترین درگذشتگان در سال 2011

 

 

او برای 30 سال مدیر موتورولا بود و نخستین تلفن قابل حمل را وارد بازار کرد. او کسی بود که شرکت کوچکی را که از پدرش به ارث برده بود تبدیل به یکی از شرکت های راهبر در بازار تلفن های همراه در جهان کرد.

 

 

 

 

 

چارلز والتون

بزرگترین درگشتگان در سال 2011

 

او پتنت فناوری که در چیپ های RFID به کار می رود را در دهه 70 به ثبت رساند. در آن زمان این فناوری برای رقابت در مقابل بارکد بسیار گران بود. اما امروز به لطف پیشرفت تکنولوژی در همه جا فراگیر شده است. 

این روزها برچسب های RFID همه جا یافت می شود از روی پاسپورت شما گرفته تا روی اجناس فروشگاهی و صندوق های نگهداری حیوانات. 

اما از بخت بد والتون پول زیادی از فناوری اش در نیاورد. این فناوری تا زمانی که تاریخ حق ثبت اش منقضی نشد آنقدر ها فراگیر نشد!

 

..


جمعه 5 اسفند 1390برچسب:,

|
 

لیستی از مهمترین امکانات ویندوز 8

 

 

لیستی از مهمترین امکانات ویندوز 8


 • تمام اپلیکیشن های ویندوز 7، به راحتی روی ویندوز بعدی اجرا خواهند شد.  

• اطلاعات مربوط به آپدیت های امنیتی از این پس در پایین راست «صفحه ورود کاربر» قرار خواهند گرفت.  

• تسک منیجر جدید ویندوز اپلیکیشن ها را در زمان اکتیو نبودن، به حالت تعلیق در می آورد. (مصرف رم کمتر)  

• قابلیتی Reset and Refresh PC کل سیستم را پاک سازی کرده و آن را به حالت اولیه اش باز می گرداند.  
 
• نرم افزار مجازی سازی HyperV به طور پیشفرض روی ویندوز نصب خواهد بود.  

• پشتیبانی از چند مانیتور و قابلیت جدید استفاده از یک پس زمینه برای چند مانیتور. همچنین قابلیت اختصاصی کردن تسک بار برای هر مانیتور!  

• پشتیبانی از قابلیت چند لمسی برای اینترنت اکسپلورر 10 

 



ادامه مطلب

سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,

|
 

با دیدن این عکس ها میگن oh my God

  

با دیدن این عکس ها میگن Oh My God ! - www.taknaz.ir
با دیدن این عکس ها میگن Oh My God ! - www.taknaz.ir
با دیدن این عکس ها میگن Oh My God ! - www.taknaz.ir
با دیدن این عکس ها میگن Oh My God ! - www.taknaz.ir
با دیدن این عکس ها میگن Oh My God ! - www.taknaz.ir
با دیدن این عکس ها میگن Oh My God ! - www.taknaz.ir


دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:,

|
 

اسامی میلیاردر های فوتبال جهان

 در گزارشی که چندی قبل در مجله فوربس منتشر شد، اسامی 10 میلیاردر فوتبال جهان که بیشترین سرمایه گذاری را در این رشته دارند، اعلام شد. در این بین، نام های عجیبی به گوش می رسد که شاید تا کنون شنیده نشده باشند؛ اما آنها هستند که در گردش مالی این رشته ورزشی پر هوادار، موثر هستند.
براساس گزارش های اعلامی، سود این اشخاص در سال به عددی بیش از 36 میلیارد دلار می رسد که به معنای تقریبی، هشت و نیم میلیارد دلار برای هر یک از آنهاست. این عدد نشان می دهد این میلیاردرها، سرمایه هنگفتی را وارد این عرصه کرده اند و بی تردید، چنین سود سرشاری نیز نصیبشان می شود.
در این گزارش، معرفی از این اشخاص برای آشنایی خواهیم داشت. نام این میلیاردهای فوتبال را به ترتیب در زیر خواهید خواند و میزان پولی که وارد فوتبال کرده و و سود تقریبی آنها در یک سال.

اسامی میلیاردرهای فوتبال جهان + تصاویر - www.taknaz.ir
لاکشمی میتال: این میلیاردر هندی مالک باشگاه کوئینز پارک رنجرز اسکاتلند است. وی دارای سرمایه ای بیش از 28 میلیارد دلار است که پیش بینی ها بر این است که افزایشی 9 و نیم میلیاردی داشته است. 
وی که در انگلیس به دنیا آمده، با نام ارسلو میتال نیز شناخته می شود که دارای برزگترین شرکت استیل سازی در جهان است. وی در این کارخانه، در سال 2009 فروشی معادل 65 میلیارد دلار داشته است. 
میتال در ابتدا مالک 20 درصد سهام این تیم اسکاتلندی بود؛ اما در سال 2007 بود که سهم خود را به 54 درصد افزایش داد. وی برای رسیدن به این مقصود، سهم فلاویو بریاتوره را خرید که در زمره مالکان قدیمی این تیم بود. این روزها صحبت از این است که این ثروتمند هندی، باقی سهام را نیز بخرد تا تمام باشگاه را از آن خود کند.

اسامی میلیاردرهای فوتبال جهان + تصاویر - www.taknaz.ir
 آمانسیو اورتگا: باشگاه دپورتیوو لاکرونیا متعلق به وی است که دارای سرمایه ای معادل 25 میلیارد دلار است. آگاهان معتقدند با افزایش دارایی حدود شش و هفت میلیارد دلاری مواجه بوده است. 
 اورتگا که از فعالان مد در اسپانیا و اروپاست، نهمین فرد ثروتمند در جهان است. وی تلاش زیادی داشته تا تیمش را به قدرت رئال مادرید یا بارسلونا برساند؛ اما تا کنون راه به جایی نبرده است. از اقدامات اخیر وی تلاش برای ساخت ورزشگاهی جدید برای تیم اسپانیایی است.
اسامی میلیاردرهای فوتبال جهان + تصاویر - www.taknaz.ir
پاول الن: وی که مالک باشگاه سیتل ساندرز است، با ثروت 13 و نیم میلیارد دلاری که پیش بینی رشد 3 میلیاردی را برای آن کرده اند، مشهور است. 
الن که از سرمایه داران شرکت مایکروسافت است، تلاش فراوانی داشته تا این تیم را به استانداردهای جهانی نزدیک کند. وی رکورد بیشترین تماشاگر در لیگ امریکا را نیز از آن خود کرده که عدد 31 هزار نفر را برای یک دیدار در این کشور نشان می دهد.
وی علاوه بر فوتبال، در سایر رشته ها مانند اسکیت روی یخ نیز فعال است. تیم سیتل سی هاوکس نیز متعلق به این میلیاردر امریکایی است.

اسامی میلیاردرهای فوتبال جهان + تصاویر - www.taknaz.ir
 رومن آبراموویچ: این میلیاردر روس، باشگاه چلسی انگلیس را با سرمایه ای بیش از یازده میلیارد دلار در اختیار دارد. اقتصاددانان معتقدند با افزایش سرمایه ای بیش از دو و نیم ملیارد دلار مواجه بوده است.
 از وقتی وی وارد جمع آبی ها شده، مشهور به ولخرجی بوده و همین هم وی را همواره مورد نظر رسانه ها قرار داده است. البته، موفقیت های این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان موجب شده تا به درآمدهای هنگفتی دست یابد. در حقیقت، نباید تصور داشت چشم بسته پول در مستطیل سبز خرج می کند.

اسامی میلیاردرهای فوتبال جهان + تصاویر - www.taknaz.ir
سیلویو برلوسکونی: مالک باشگاه آ.ث میلان ایتالیا، بهره مند از سرمایه ای 9 میلیارد دلاری است که با افزایش دو و نیم میلیاردی همراه بوده است.
نخست وزیر و صاحب بزرگترین شبکه رسانه ای ایتالیا، خوشحال است که اخیرا سودی 20 درصدی در این تیم داشته است. هر چه قدر او با رسوایی های اخلاقی و مشکلات کشور درگیر است، در این زمینه پول خوبی نصیبش شده است.
براساس اعلام رسانه ها، رسونری ها با ارزش ترین تیم ایتالیا در بازار سهام هستند که اخیرا نیز سودی 800 میلیون دلاری را نصیب مالک خود کرد. 

اسامی میلیاردرهای فوتبال جهان + تصاویر - www.taknaz.ir
فرانچسکو پینالت: این میلیاردر که مالک تیم رن حدودا 9 میلیاردی است، اخیرا به سودی حدود یک میلیارد دست یافته است.
پینالت که فعال در وسایل لوکس و گران قیمت است، مالک برندهای مشهوری چون گوچی و بالنسیگا است که همگی زیر مجموعه شرکت های اقتصادی وی هستند. البته، وی را نه به خاطر این فعالیت ها، بلکه برای مالکیش بر باشگاه رن می شناسند.
 رن همواره رقیبی سرسخت برای المپیک لیون و المپیک مارسی بوده؛ اما هنوز نتوانسته بر آنها غلبه کند و رقابت ادامه دارد. البته، وی از این طریق به دیگر شرکت خود که در لوازم ورزشی فعال هست نیز کمک می کند؛ پوما. پینالت مالک این برند نیز هست. او مردی با دارایی های قابل توجه است که وارد فوتبال نیز شده است.
اسامی میلیاردرهای فوتبال جهان + تصاویر - www.taknaz.ir
جان فردریکسن: مالک قبرسی والرنگا نروژ، سرمایه ای بیش از هفت و نیم میلیارد دلار داشته که با افزایش بیش از سه و نیم میلیاردی، به امروز رسیده است. وی که نفرت عجیبی از پرداخت مالیات دارد، اکنون یکی از بزرگ ترین شرکت های نفتی را در اختیار دارد.
وی در سال 2006 پیشنهاد 200 میلیون دلاری به آبراموویچ داد تا چلسی را در اختیار بگیرد؛ اما این هوادار فوتبال انگلیس به هدفش نرسید. فردریکسن تلاش زیادی داشته تا از خریداران یک باشگاه مطرح جزیره باشد.

اسامی میلیاردرهای فوتبال جهان + تصاویر - www.taknaz.ir
الیشر عثمانوف: این مرد که مشهور به "مرد سخت روسیه" است، دارای سرمایه ای بیش از هفت میلیارد دلار در آرسنال است که با سود هنگفت پنج و نیم میلیاردی مواجه شده است.
عثمانوف که ابتدا سهامدار جز در این تیم انگلیسی بود، اکنون درصد قابل توجهی از سهام توپچی های لندن را در اختیار دارد. وی که در صنعت ارتباطات، استیل و بورس فعال است، اکنون در کنار سایر مالکان این تیم قرار دارد که البته، آنها امریکایی هستند. در حقیقت، شاهد همکاری روس ها و امریکایی ها در یک تیم انگلیسی هستیم؛ جالب نیست!

اسامی میلیاردرهای فوتبال جهان + تصاویر - www.taknaz.ir
فلیپ آنچوتز: این امریکایی دارای سرمایه ای شش میلیارد دلاری در فوتبال است که به سود یک میلیاردی نیز رسیده؛ اما نکته قابل توجه، هزینه این مبالغ در سه تیم است. لوس آنجلس گلکسی، دینامو هوستون و هاماربی، تیم هایی هستند که وی در آنها سرمایه گذاری کرده است. البته، نیمی از سهام هوستون و 49 درصد سهام هامربی سوئد متعلق به این شخص است.
وی از سال 2009 وارد دنیای فوتبال شد و از این سال بود که گلکسی به تیمی مشهور در فوتبال ایالات متحده و جهان تبدیل شد. البته فعالیت هایی در فوتبال زنان را نیز آغاز کرده که به گستردگی اقداماتش در رده مردان نیست.

اسامی میلیاردرهای فوتبال جهان + تصاویر - www.taknaz.ir
برنارد اکسلستون: اکسلستون با سرمایه چهار میلیارد دلاری، با سود 300 میلیون دلاری در این رشته ورزشی همراه است.
وی که مدیر اجرایی فرمول یک بود، با حواشی اخلاقی و نژادپرستی فراوانی مواجه بود که موجب شده همواره مورد نظر رسانه ها باشد. وی البته به تازگی از این سمت کناره گیری کرده است.
اکسلستون به تازگی در فوتبال اسکاتلند فعال شده که با سود قابل توجهی نیز همراه بوده؛ اما شنیده می شود قصد ورود به لیگ برتر انگلیس را نیز دارد. باید دید این مرد پر حاشیه، در آینده چه خواهد کرد.


دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:,

|
 

نینجا های ایرانی زن هستند

 

وقتی پای ورزش در میان می آید، نخستین بحث، سلامت است؛ سلامتی که هم جسم را در برمی گیرد و هم بر روح و روان افراد تأثیر دارد، به ویژه در این زندگی های امروزی که به هزار و یک دلیل، بیماری ها رو به افزایش است، چه بسا که ورزش حکم پس انداز را هم داشته باشد پس اندازی جسمانی که از هزینه های درمانی در سال های میانسالی و پیری کم خواهد کرد! اما شاید با دیدن صدها زنی که در حال انجام حرکات سخت و خطرناک رزمی هستند، پشت صحنه های یک فیلم آسیای شرقی به ذهنمان برسد. حتی ممکن است حال و هوای یکی از فیلم های کوئینتین تارانتینوی آمریکایی برایمان تداعی شود، ولی واقعیت این است که اینها، بانوان هنرجویی هستند که با عنوان نینجاهای ایرانی در باشگاهی در ایران تمرین می کنند!

این نینجاها علاوه بر داشتن هنر رزمی بر سلاح های سرد مانند شمشیر بسیار تسلط دارند و از آمادگی جسمانی بالایی برخوردارند. طبق گزارش تلویزیون دولتی "پرس تی وی"، در ایران 3500 زن مشغول آموزش در رشته نینجا هستند. برخی از کارشناسان معتقدند که نینجا را نمی توان جزء رشته های ورزش رزمی محسوب کرد. این ورزش باستانی ژاپن از سالهای دهه ۱۹۷۰ میلادی برای مدتی در کشورهای دیگر رواج یافت ولی به نظر می رسد که زنان ایرانی این رشته را بسیار جدی گرفته اند.
 

 

نینجاهای های ایرانی زن هستن !! + تصاویر www.taknaz.ir

نینجاهای های ایرانی زن هستن !! + تصاویر www.taknaz.ir

نینجاهای های ایرانی زن هستن !! + تصاویر www.taknaz.ir

نینجاهای های ایرانی زن هستن !! + تصاویر www.taknaz.ir

نینجاهای های ایرانی زن هستن !! + تصاویر www.taknaz.ir

نینجاهای های ایرانی زن هستن !! + تصاویر www.taknaz.ir

نینجاهای های ایرانی زن هستن !! + تصاویر www.taknaz.ir

نینجاهای های ایرانی زن هستن !! + تصاویر www.taknaz.ir

نینجاهای های ایرانی زن هستن !! + تصاویر www.taknaz.ir

نینجاهای های ایرانی زن هستن !! + تصاویر www.taknaz.ir

نینجاهای های ایرانی زن هستن !! + تصاویر www.taknaz.ir

نینجاهای های ایرانی زن هستن !! + تصاویر www.taknaz.ir

نینجاهای های ایرانی زن هستن !! + تصاویر www.taknaz.ir

نینجاهای های ایرانی زن هستن !! + تصاویر www.taknaz.ir

نینجاهای های ایرانی زن هستن !! + تصاویر www.taknaz.ir

 


دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:,

|
 

شرم آور ترین نوع گدایی رو دیدی؟

 

 
شرم آوره که حاظر هست خود را معلول جلوه بده تا از دلسوزی مردم پول به جیب بزنه ...
 

دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:,

|
 

دراز ترین خیار دنیا

درازترین خیار جهان را کلر پیرس ( Clare Pearce ) از بریتانیا پرورش داد.این خیار در آگوست ۲۰۱۰ در شهر پیتربورو ( Peterborough ) بریتانیا اندازه گیری شده که ۱۱۹٫۳۸ سانتی متر درازای آن بود.


درازترین خیار دنیا !! + عکس www.taknaz.ir

 


دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید

نازترین عکسهای ایرانی

 

azad

 

khodam

 

ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390

 

آیا می دانید؟
راههای دوست دختر آزاری
9 جمله پر کاربرد ایرانی
دختر شدن در 5 دقیقه
سیستم عامل جدید ایرانیان (طنز)
درد دل نوزاد شش ماهه
معلم و دختر کوچولو
قهرمان واقعی
زیبا ترین وصیت نامه
قبل و بعد از ازدواج
نامه خنده دار لیلی و مجنون
تفاوت خنده دار عروسی رفتن دخترها و پسرها (طنز)
بزرگترین درگذشتگان سال 2011
لیستی از مهمترین امکانات ویندوز 8
با دیدن این عکس ها میگن oh my God
اسامی میلیاردر های فوتبال جهان
نینجا های ایرانی زن هستند
شرم آور ترین نوع گدایی رو دیدی؟

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان azad و آدرس girloffboy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مطالب جالب و خواندنی
ردیاب خودرو

 

سایت افزایش آمار و رتبه آلکسا
tenews
فروشگاه اینترنتی
پشه
وبلاگ امام زمان عج
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 10776
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content




<-PollName->

<-PollItems->


ساخت کد موزیک




بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران Click Here To Navigate

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->